Cazino &
jocuri de noroc
jocuri de noroc

Cosmin Cristescu a ocupat funcția de Director de Audit Intern & Control Intern la MaxBet, lider pe piața jocurilor de tip slot machine și un reper al divertismentului în România de peste 23 de ani.
A creat funcția de audit intern si cea de control intern de la zero.Promovat apoi Director Operațional (COO), a condus peste 70 de profesioniști în opt departamente, a coordonat transformarea operațională și strategică, implementând un program de transparență și standardizare. A extins rețeaua de retail, a revizuit modul de implicare a clienților, crescând retenția clienților cu 15% și generând venituri semnificative menținând în același timp 100% conformitate cu legislația în vigoare.
Pariuri sportive & Entertainment
Cosmin Cristescu a ocupat funcția de Senior Compliance Officer la Superbet, operatorul de top în domeniul jocurilor de noroc și pariurilor în Estul Europei, activ pe mai multe piețe europene.
În acest rol, a navigat cu succes prin peisaje complexe de reglementare, obținând licențe în România, Polonia, Cipru, Malta (MGA), Bulgaria, Serbia și Kahnawake.
A gestionat conformitatea internațională în domeniul jocurilor de noroc la nivel grupului Superbet, supervizand certificările și aprobările de reglementare pentru lansarea de noi produse de gaming.
Cosmin Cristescu a ocupat funcția de Compliance Manager la MagicJackpot și a condus întregul proces de reglementare și licențiere pentru www.MagicJackpot.ro (astăzi: https://napoleongames.ro/), de la concept până la lansare – Go live.
Turism &
ospitalitate
ospitalitate
Cosmin Cristescu a ocupat funcția de Senior IT Risk and Compliance Officer la Booking.com în Amsterdam, unde a proiectat și implementat guvernanța riscurilor IT în peste 10 țări din regiunea EMEA, reducând incidentele critice cu peste 50%.
A creat și a menținut un registru dinamic al riscurilor pentru atenuarea în timp real a celor mai importante amenințări la nivel de companie și a coordonat audituri de confidențialitate pentru peste 20 de departamente și furnizori, obținând zero constatări majore în cadrul revizuirilor de reglementare.

Organizare evenimente & marketing experiențial
Sami Abdulamit a ocupat funcția de Head of Marketing la unul dintre principalii jucători din industria evenimentelor corporate și experiențiale.
A coordonat strategia de marketing și comunicare și a redefinit structura de marketing, a creat procese clare între diviziile interne și a implementat un sistem de lead generation bazat pe date reale.
A reconstruit website-ul companiei pornind de la analiză și comportamentul utilizatorilor, asigurând o comunicare unitară și o poziționare solidă în piață.
Construcții &
producție industrială
producție industrială

Sami Abdulamit a ocupat funcția de Manager Marketing Digital în cadrul Grupului Romstal, lider regional în soluții pentru infrastructură și construcții. A condus strategia digitală și de comunicare la nivel de grup.
A consolidat vizibilitatea internațională a brandului și conectarea marketingului cu direcțiile comerciale ale companiei, prin implementarea unei strategii integrate de SEO, PPC, content marketing și analiză de performanță.
A dezvoltat de la zero multiple website-uri ale companiei Valrom Industrie pentru brandurile sale, ultimul proiect de referință fiind actualul site public pe www.valrom.ro.
A coordonat participarea companiei la evenimente B2C de referință, ocupându-se integral, de la idei creative, activări de brand, până la implementare, comunicare și promovare.
Entertainment &
Gaming
Gaming
În calitate de consultant strategic pentru Grupul MaxBet, Sami Abdulamit a dezvoltat un model complet de customer funnel și strategie cross-platform.
A analizat comportamentele de consum ale clienților, a optimizat fluxurile de achiziție și retenție și a construit o arhitectură de comunicare care a conectat datele de business cu obiectivele comerciale și cerințele de conformitate.
Sănătate &
Servicii Medicale
Servicii Medicale
Sami Abdulamit a ocupat funcția de Manager Marketing în cadrul Clinicii SANTE, una dintre cele mai mari rețele medicale private din Europa Centrală și de Est. A coordonat campaniile de publicitate digitală și optimizarea performanței online.
A gestionat campanii de Google Ads, Meta și LinkedIn în România, Ucraina, Serbia și Republica Moldova, adaptând strategia și comunicarea la particularitățile fiecărei piețe.
A implementat un sistem centralizat de raportare, a conectat datele de marketing la indicatorii comerciali și a redus costurile per conversie prin analiză și automatizare.
